Biuletyn Informacji Publicznej

Starostwo Powiatowe w Radzyniu Podlaskim

Logo - Starostwo Powiatowe w Radzyniu Podlaskim
JSON XML

Szczegółowe dane komórki

Nazwa komórki
Wydział Organizacyjny
Kierownik
Adres komórki

Pl. Potockiego 1, 21-300 Radzyń Podlaski

Telefon
83 352 74 00
83 352 73 55
Fax
83 352 74 02
Email

Informacje dodatkowe

Wydział Organizacyjny

Zapewnia sprawną organizację i funkcjonowanie Starostwa, świadczenie pomocy prawnej, obsługę administracyjną Zarządu, organizację przyjmowania obywateli w sprawach skarg, wniosków i petycji, załatwianie spraw kadrowych i szkoleniowych pracowników.

Do podstawowych zadań Wydziału należy:

  1. opracowywanie projektu Statutu Powiatu i jego nowelizacji;
  2. opracowywanie projektów Regulaminu organizacyjnego i Regulaminu pracy Starostwa oraz kontrola ich realizacji;
  3. inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa;
  4. wdrażanie i nadzorowanie stosowania instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jego jednolitego rzeczowego wykazu akt;
  5. prowadzenie zbioru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty;
  6. prowadzenie zbioru porozumień w sprawach powierzonych innym jednostkom;
  7. opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu i Starosty, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym;
  8. udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii prawnych dla potrzeb Rady, Zarządu, Starosty i wydziałów;
  9. udział w negocjowaniu warunków umów i porozumień zawieranych przez Powiat, opiniowanie projektów tych umów i porozumień;
  10. wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądem w sprawach dotyczących działania Zarządu oraz powiatowych jednostek organizacyjnych nie posiadających osobowości prawnej (w sprawach przekraczających zakres pełnomocnictw udzielonych tym jednostkom);
  11. informowanie Zarządu, Starosty i kierowników wydziałów o zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności organów Powiatu;
  12. przekazywanie materiałów do opublikowania w dzienniku urzędowym;
  13. obsługa posiedzeń Zarządu;
  14. prowadzenie sekretariatów Starosty i Wicestarosty;
  15. prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji, opracowywanie analiz;
  16. przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi i wnioski oraz organizowanie kontaktów ze Starostą i Wicestarostą;
  17. prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych powoływanych przez Starostę;
  18. prowadzenie spraw socjalnych pracowników;
  19. koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników;
  20. planowanie i realizacja wydatków osobowych Starostwa;
  21. administrowanie budynkami Starostwa;
  22. zabezpieczenie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy;
  23. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem materiałowo-technicznym oraz konserwacją wyposażenia Starostwa;
  24. załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, nagłówkowymi i tablicami;
  25. gospodarowanie drukami i formularzami;
  26. gospodarowanie taborem samochodowym;
  27. wdrażanie usprawnień technicznych w pracy Starostwa oraz koordynowanie zadań wynikających z przepisów o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne;
  28. zabezpieczenie informacji wizualnej dla interesantów;
  29. prowadzenie biblioteki;
  30. wykonywanie zadań archiwum Starostwa;
  31. zabezpieczenie łączności telefonicznej, telefaksowej i alarmowej;
  32. wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa;
  33. obsługa informatyczna Starostwa;
  34. realizacja zadań polegających na udzielaniu nieodpłatnej pomocy prawnej, świadczeniu nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego oraz edukacji prawnej;
  35. wykonywanie zadań związanych z wyborami;
  36. wykonywanie zadań Biura Rady, w tym:
  • organizowanie posiedzeń Rady i Komisji, gromadzenie i przygotowywanie materiałów niezbędnych dla pracy Rady i Komisji;
  • protokołowanie sesji Rady i posiedzeń Komisji;
  • prowadzenie rejestru:
    • uchwał Rady,
    • wniosków i opinii Komisji,
    • interpelacji i wniosków Radnych,
  • przekazywanie do realizacji odpisów uchwał Rady, wniosków Komisji i interpelacji Radnych zainteresowanym kierownikom wydziałów oraz czuwanie nad terminowym ich załatwianiem;
  • przedkładanie organom nadzoru uchwał Rady.

Komórka nadrzędna

Pracownicy

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Sekretarz Powiatu
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. 14


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Informatyk
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. 24


Imię i nazwisko:
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 11


Imię i nazwisko:
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 24


Imię i nazwisko:
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 11


Imię i nazwisko:
Godziny przyjęć i nr pokoju:

punkt obsługi interesatna


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
sekretarka
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. nr 8


(Pokaż pracowników archiwalnych)

Pracownicy archiwalni

Imię i nazwisko:
Stanowisko:
podinspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

7:30 - 15:30, pok. nr 12


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. 12

Obowiązki:

Zamówienia publiczne


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. 11

Obowiązki:

Kadry


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok.: punkt informacyjny


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
Inspektor
Godziny przyjęć i nr pokoju:

pok. 11


Imię i nazwisko:
Stanowisko:
pomoc administracyjna
Godziny przyjęć i nr pokoju:

punkt obsługi interesanta


Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji:
Gomoła Jarosław
Data wytworzenia informacji:
2012-09-04
Osoba wprowadzająca informację:
Matuszewski Jarosław
Dodano do BIP dnia:
2011-12-31