Szczegóły dokumentu
Powrót do listy dokumentówPorady konsumenckie
Rzecznik udziela odpowiedzi bez zbędnej zwłoki w zależności od kolejności wpływu, stopnia skomplikowania sprawy oraz czasu pozostającego do dyspozycji rzecznika. Należy pamiętać, że rzecznik wykonuje obowiązki jednoosobowo w wymiarze 1/2 etatu i bez pomocy biura. Przyjmuje konsumentów w poniedziałki i wtorki oraz bierze udział w rozprawach sądowych.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Radzyniu Podlaskim udziela porad tylko mieszkańcom Powiatu Radzyńskiego. Adres swojego rzecznika można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl.
Wnioski konsumentów nie będących mieszkańcami Powiatu Radzyńskiego przekazywane są zgodnie z własciwością miejscową.
Pisma kierowane do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Radzyniu podlaskim nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu Wnoszącego pozostawiane są bez rozpoznania.
Dodano do BIP dnia: 2009-10-12 09:54:49